Biznes i administracja publiczna
W kreowaniu wizerunku każdej firmy oraz instytucji osoby w nich zatrudnione odgrywają kluczową rolę. Należy podkreślić, iż pracownicy, którzy nie stosują się do ustalonych przez społeczeństwo reguł zachowania, mogą okazać się „najsłabszym ogniwem” w procesie kreowania wizerunku firmy czy instytucji. Z drugiej strony – pracownicy, którzy posiadają i stosują w praktyce wiedzę za zakresu prawidłowej obsługi klienta, potrafią właściwie ustalić precedencję osób obecnych na spotkaniu, poprawnie rozmawiać przez telefon czy właściwie napisać list lub wiadomość e-mail, każdym swoim działaniem budują pozytywny obraz firmy czy instytucji i sprawiają, że goście i klienci z przyjemnością wracają i dodatkowo polecają taki profesjonalny zespół wśród znajomych, członków rodziny oraz w mediach społecznościowych. Podczas szkoleń prowadzonych przez Art of Manners Szkołę Dobrych Manier oprócz powyższych zagadnień poruszane są również kwestie dotyczące używania wizytówek, mowy ciała, kwestie związane ze służbowym dress code’m, sposobem właściwego zachowania podczas spotkań biznesowych oraz problemami pojawiającymi się w związku z istniejącymi różnicami międzykulturowymi. W trakcie szkoleń przeprowadzane są ćwiczenia praktyczne oraz omawiane najczęściej popełniane gafy i faux pas, jak również prezentowane są sprawdzone sposoby na ich uniknięcie.